Filmernas film... Twilight!

Äntligen fick jag se den så omtalade filmen Twilight, och vad kan man säga... DEN VAR SÅ GALET BRA!! Aaah jag tror jag dör, har nästan aldrig blivit så kär i en film förut. Så himla fin historia om två 17-åringar som blir förälskade, men han är ju som sagt en vampyr och det blir såklart problem. Den hade verkligen allt, jag har inte läst boken men jag kan säga att det kommer att bli ett måste nu efter denna. En av de få gångerna jag gråtit på bion, helt underbar film.

Skådespelarna då? Jo de var även hur grymma som helst de med! Tycker att Kristen Stewart gör en otroligt bra tolkning av Bella. Men den som väcker ens största intresse i filmen måste nog vara Robert Pattinson, i rollen som Edvard. Gud, han spelar den så läskigt bra, och man kan bara inte slita ögonen ifrån honom. Pluss att han är så sjukt snygg, nej inga minus på honom. Och jag tror att de flesta håller med mig, för han är Edvard, så är det bara. 

Tack för kvällen mina flickor, riktigt mysigt! 


                                                ."And so the lion fell in love with the lamb"
                                                ."What a stupid lamb"

                                                ."What a sick, masochistic lion"


Kram Therése

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0