New life.

HEJ fina människor som fortfarande hänger vid den här bloggen. Ett nytt löfte om att uppdateringen ska förbättras eftersom jag vet att några av er fortfarande är nyfikna om vad som händer i min lilla vardag nu när jag tagit mig iväg från Uppsala ytterligare en gång. 
 
Helt sjukt vad tiden går, om knappt en vecka har jag varit hemma från Australien i 6 månader och nu är jag bosatt i Oslo med en av mina absolut bästa vänner sedan snart två veckor tillbaka. Vi båda har skaffat jobb och imorgon börjar jag mitt nya liv på riktigt med ett heltidsjobb som barista och servitris på ett supermysigt ställe i centrala Oslo. 
 
De senaste dagarna har vi haft besök från England, haft det så sjukt grymt och äntligen kunnat lyxa till allt lite tack vare vinsten av att veta att vi båda två äntligen fått jobb. Restaurangbesök, turistande, vindrickande och festande med två av de absolut bästa människorna jag vet. SÅ himla bra dagar. 
 

Kommentarer
Postat av: U

<3

2014-10-21 @ 23:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0