Göteborg.

Jag och Klara kände att vi saknade Sverige lite för mycket nu i helgen, så vi tog oss själva, två påsar och bilen in till Göteborg under söndag-måndag. Tänkte köra lite smarthandel och bokstavligt talat kötta vår frys med allt i köttväg. Och självklart lite alkohandel också med tanke på att spriten i detta land är sviiiiiindyrt, 37:- för EN ÖL (4,5%) i matbutiker. Tyvärr är vi nog de mest korkade och efterblivna svenskarna i världshistorien, då vi lyckades missa systemet tack vare att vi var för sega med allt annat. Så ja, blir nog en vit tid här i Oslo den närmsta framtiden. 4 kg rikare på godis blev vi dock, så jaaa... våra prioriteringar stämmer nog mer överens med den 1-13åriga befolkningen än med den jämnåriga. 
 
Sjukt mysiga två dagar dock då jag ÄNTLIGEN fick se min fina Madeleine och alla andra fina göteborhssördalarna. MYS. 
 
Nu ska jag och Klara släpa oss ut på långpromenad innan vi slänger oss ner i soffan för att tillbringa två timmar tillsammans med big brother och våra blytunga godispåsar. Önska oss lycka till! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0