Bondi.

BÄSTA stranddagen idag. Bor hos en svensk vid bondi beach för tillfället då mina "gratis"nätter på hostlet i city var slut. Hur bra som helst då det endast är typ fem minuters gång ner till stranden. Har vart på långpromenad längs strandpromenaden idag och nu sitter vi på Bucket List och dricker öl (ja ullis, här har jag lärt mig ;)). Nu sitter jag och min flatmate och tar en öl och ska förmodligen käka sallad snart. Senare får vi se vad planerna vlir, allt här nere är väldigt spontant. Helt underbart. Saknar er där hemma, hoppas ni har det bra! Lots of love from down under!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

ÅH! Är visst det enda jag kan skriva till dig numera haha! Låter underbart, vill höra allt! Skriv och berätta! Bra med ölen, det var sannerligen på tiden - snart kan du till och med börja läsa på uni hehe! SAKNAR DIG. Puss!

2013-04-01 @ 16:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0