Nu skulle inget bli som förr, vi var i en annan division. Vi kunde höra höstens mörka vatten brusa under bron.

Oldtown11_largeTumblr_l8et8czypr1qbl4e6o1_500_large4952158492_3f4ce13173_z_largeButterfly_fields_2_by_averagegoof_large
- We heart it
Var med UF hos Tilda för att komma vidare lite med affärsplan och så. Fyra timmar blev det allt som allt, bra jobbat. När jag kom hem la jag mig och läste för att fixa färdigt läsloggar till svenskan. Vaknar helt plötsligt vid halv nio och inser att jag somnat, inte så mycket läsloggsskrivande med andra ord. Nu har jag ätit och kollat på film här hemma med la familia och funderar på att gå och lägga mig. Helt slut efter den här veckan, varför har jag ingen aning om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0