Jag blir aldrig mer densamma, jag blir aldrig densamma som förut.


- Hittade precis en bild som tösen smygtagit när jag inte befunnit mig i rummet, cute.

Fredagen den tjugofjärde september har inneburit mycket och mycket skratt. Efter skolan åkte jag iväg till GUC för att träffa Klara (ville se hur skolan såg ut eftersom jag alltid har tyckt att skolan verkar vara så fin när man hört om den). När hon slutade åkte vi hem till mig för att fixa inför myskväll med idol och pizza i källaren. Ringde pizzagubben och beställde pizza, la på, ringde upp, skrattade, han blev lite smått irriterad, skrattade, bad om ursäkt, skrattade mer, pizzagubben började skratta... ja ungefär så höll det på ett tag. Idol var konstigt, några floppar och några flippar. Fast huvudsaken var att Olle gick vidare, så jag är nöjd. Nu har Klara gått hem och jag ska sova. Hackigt inlägg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för de där då hahah!

2010-09-25 @ 11:46:20
URL: http://waadiin.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hey, har du börjat lyssna på Oskar Linnros nu? :D BRA om det är så! Säger ju att han är bra :D

2010-09-25 @ 13:18:34
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0