That summer seemed to last forever.

Idag fick jag äntligen träffa min efterlängtade Jassi. Massa prat och ja... man märker att man saknar henne. Efter det for jag iväg till bästaste vännen och utbytte (som hon själv skrev) en rad märkliga historier. Man blir förvånad över hur saker och ting är som de är. På kvällen åkte vi iväg för att träna på Friskis och ehm... man märker att konditionen inte är så som den en gång vart. En ändring på det från och med nu då jag måste vara heeeeet i Turkiet (som jag för övrigt åker till om drygt en månad!!!!!).

pic; coloured pictures

Tumblr_kxvblqdu8l1qzwldso1_500_large


Kommentarer
Postat av: Jassi

du è bäst <3

2010-03-05 @ 19:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0