Våffeldagen? Jag har hört att det är korvdagen.

Jag brukar inte drömma så att jag kommer ihåg det morgonen efter, men när jag väl drömmer något så drömmer jag om de absolut sjukaste sakerna. I natt så drömde jag om att jag var en lila superekorre som skulle rädda Ankeborg från landets största skurk, min bästaste vän Ulrika. Läskigt va? Hon jagade mig genom en godisbutik och när vi var där inne så blev båda för trötta för att springa mer, så vi blev kompisar och satte oss ner för att äta godis. Mjaaa, en massa annat skoj hände efter det också men jag väljer att ta det någon annan gång. Nu ska jag äta en macka med prickig korv.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha jag älskar dina drömmar kära du! :D

2010-03-27 @ 11:29:30
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0