I change shapes just to hide in this place but I'm still, I'm still an animal.

Idag var jag och kolla på Gusks seriepremiär, lite halvdan match som slutade med 3-2 till Valbo. Nu på kvällen var jag och tränade med världens bästa vän vid namn Ulrika. SÅÅÅÅ fin människa. Efter träningen hade vi vårat traditionella efter-träningen-snack i drygt 1½ timma. Nu är jag hemma efter en bra dag och ska stoppa i mig hallonpaj. Hade ju faktiskt tänkt att börja med ett nyttigt liv, men när ens lillasyster fixar i ordning en hallonpaj kan man ju inte säga nej eftersom det vore taskigt. Så det räknas inte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast nej, alla måste vara så stört avundsjuka på mig som har dig. Egen Pittbull liksom. Och vet du, jag älskar dig med.

2010-04-25 @ 21:57:14
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0