5 maj

Fortfarande sjuk med feber och halsfluss, and it's suck. Sovit mycket och inte gjort så mycket i det stora hela. Jag förstår verkligen inte hur jag kan vara såhär sjuk hela tiden, så mycket sjuk jag har vart i år är vad jag sammanlagt vart i hela mitt liv innan det här året. Efter körtelfebern så har det bara gått utför, tungt men man hoppas på ljusare tider. Börjar dock bli bättre från det här nu, febern har idag gått ner med en halv grad, så det går framåt! Men i alla fall, kommer ni ihåg att jag skrev tidigare att jag köpte ett par urfina skor i stockholm när jag var där med Klara? Här har ni dem.





gör sig verkligen inte lika bra på bild som i verkligheten. klacken ser
mycket lägre ut och proportionerna är allmänt dåliga. hoppas ni ser
en del utav det fina i dem.
Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0