Ge mig nitar

Har kollat på Lets Dance med min lilla mamma, och hamnade här vid datorn sen för att ladda hem lite musik och annat kul. Lugnt ikväll för att ladda inför SM imorgon, måste finnas där till 110%. Ska snart gå tillbaka till tv:n för att titta på resten av Lets Dance. Himla roligt program det där! Hejar på Morgan, han är så otroligt go hela tiden och så sjukt duktig på att dansa.
"Titta, där har vi årets Peppe Eng!" var det första jag sa till mamma när han kom in gången på dansgolvet i första programmet av årets Lets Dance. Men oj vad förutfattade meningar man kan ha om någon, han är programmets stjärna och inget mer om det.
Här nedanför har ni förresten dagens klädsel, svarta strumpbyxor, simpel t-shirt med ett svart nitskärp i midjan. Tycker det är jättekul att nitarna ska komma tillbaka i modet. Snygg och tuff stil, verkligen!
 

Kram Therése!

Kommentarer
Postat av: annonymt

varför tar du inte hel bild på dig ? du e ju snygg(a)

2009-02-07 @ 10:30:08
Postat av: Filip

Haha jaa det gjorde jag! Kommer ihåg att du var hemma hos mig. Tider det ;) Hur är det med dej då? Vart går du nu?

2009-02-07 @ 12:06:49
URL: http://fsomfilip.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg bild igen:P f1 att ni får ha datorer lol

2009-02-07 @ 16:10:24
Postat av: Anonym

bor du i uppsala Therése? :)

2009-02-07 @ 16:15:50
Postat av: therése

haha tack så mycket, kul med positiva kommentarer! Men du har ju helbild, bara ansiktet som är borta.

2009-02-07 @ 19:09:51
URL: http://theresesordal.blogg.se/
Postat av: Anonym

inget o tacka för :P de ja menar var är ansiktet:P

2009-02-07 @ 19:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0