MÅLVAKT?

Äntligen helg!
Skönt å få ledigt, får ju chansen att kunna bli frisk inför nästa vecka. Så denna helg blir det antagligen vilohelg, kommer inte orka något annat med förkylningen. Lite ansträngning för mig blir det ändå, ska spela match mot Bälinge FF. Det hemska är att jag ska stå målvakt, vilket jag inte alls gör i normala fall för er som inte vet! Kommer inte säga vart den är eftersom vill inte att ni ska titta på när jag skämmer ut mig inför hela uppsala. Hur lyckas det alltid bli jag som får bli den som får vara målvakt när Jojo försvinner? Blä på henne, ska aldrig mer göra henne någon tjänst då hon bara överger mig med målvaktsplatsen sådär! hihi.
Nej nu ska jag gå å mysa ner mig i soffan med polkagrisar och gossipgirl, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0