Ge mig JUL!

Träning idag med bara 92:orna, efter det skulle vi dela ut reklam i brevlådor. I min grupp var vi Kajsa, Eve, Julia, pappaStefan och jag. Lite jobbigt var det , men ska inte klaga allt för mycket eftersom vi blev klara ganska snabbt. Tycker synd om dem som var ute i Sävja, jättemycket jobb!
Men sen när jag kom hem så tog jag en lång, varm, välförtjänt dusch och efter det så bakade jag scones och gjorde blåbärste, mumsigt! Nu så blir det hemmakväll med familjen, kan inte göra så mycket annat för rygg och allt. Men det är mysigt också, länge sen familjen var tillsammans, så det är efterlängtat. För att mysa till det riktigt så ska vi äta oxfilé med potatisgratäng och bearniesesås, och efter det massa med godis!(: Bra laddning inför Bälingematchen imorgon, som jag för övrigt slipper stå på eftersom våran älskade målvakt Jojo kommer att hinna till den, TACK!<3

Har dessutom fått in en riktig julkänsla i mig själv nu, har sedan två veckor tillbaks lyssnat på julmusik dagarna långa och antagligen nästa vecka kommer vi Sördalare börja julpynta. Har också kommit på att man måste börja köpa julklappar, det är ju mindre än 2 månader kvar. Aaaah vad jag längtar till jul, ge mig den fort!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0