Chef till pappa

Idag har jag vart sjukling, så har vart hemma hela dagen och degat i sängen. Hade lite tur sen då jag kunde åka till Ullis hus i en timme ungefär och vara  med henne. Mycket mysigt, har inte träffats på jättelänge konstigt nog. Bullen har varit så duktig att hon spelat i skol-sm i fotboll idag, kommer inte ihåg ifall de gick vidare men jag vet att hon var super i alla fall!

Nu ikväll så ska jag vara hemma, hela familjen och mormor ska vara samlade för att far min har blivit befodrad till skiftingenjör.
Så nu har vi en chef i familjen, GRATTIS pappa!  

Ska gå och sätta mej med familjen nu och ta del av firandet, hihi. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till Herr Sördal!

2008-11-28 @ 20:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0