Babyboom

Har spelat allianscupen nu på morgonen och det gick bara bra, vi kom tvåa i gruppen och fortsätter att spela nästa lördag. Däremot så var det inte så kul att man blev förbjuden att träna nästa vecka på grund utav min fot, som jag blev stämplad på exakt samma ställe idag... surt. Ett pluss är i alla fall att jag ändå kommer få spela DM-matchen mot UIF ikväll, som vi för övrigt ska krossa sönder!
Men sen när jag kom hem så satte jag mig och tittade igenom bilder på miniTherése och man började ju skratta så galet mycket! Finns så himla många kort på mig där jag ser helt jätterolig ut, knasiga miner, skratt, snökrig och massa andra roliga saker fanns på dem.
Ha det bra!

Folk brukar säga att jag jämt var glad och busig när jag var liten, men detta kort gör så att man börjar undra...

Kommentarer
Postat av: the allmighty

åh...du kan konsten att visa upp en lycklig fasad för världen!

2008-11-24 @ 12:14:59
URL: http://handernaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0