Överraskning

Skolan idag, och hade redovisning på so:n. haha heeej tomat! menmen, har jag någonsin lyckats att inte bli framför en klass? Nej tror inte det, men strunt samma det gick bra med talet i alla fall(: Nu när jag kom hem fick jag en glad överraskning, mina priser som jag skrev om tidigare hade äntligen kommit med posten. +Att det var så himla kul att Viva La Diva överträffade mina förväntningar, nagellacket var riktigt snyggt på och verkar vara riktigt bra. Om det håller bra kan jag inte säga nu eftersom jag bara haft på mig det i typ 20 minuter, men det blir upp till bevis. Mavala's produkter har jag inte hunnit testa än, men det verkar riktigt bra det också. Riktigt nöjd i alla fall!


Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0