Vardag.

Hej vänner. 
Livet här i Oslo går framåt, har jobbat i en vecka nu på mitt nya jobb och trivs jättebra. Kastas lite runt på olika positioner just nu dock, då min riktiga tjänst inte sätter igång på riktigt förrän den 1 november. Så lite servitris, lite barista och lite packningshjälp är jag för tillfället. Allt-i-allo med andra ord. 
 
Saknar er alla där hemma något så sjukt däremot, lite komiskt att jag har hemlängtan nu men inte hade det under mitt år i Australien. Men det är väl sådant som går upp och ner antar jag, inte det värsta som hänt. Men bara så ni vet så är ni i mina tankar väldigt mycket just nu, alla ni fina! 
 
Ha det så bra alla ni så ska jag kila iväg till mitt sista jobbpass för den här veckan nu! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0