5 månader.

 
Herregud, insåg precis att det idag är fem hela månader sedan jag satte min fot i Australien. Fem månader sedan jag kom som en nervös och blek liten svensk till den australienska tullen i hopp om att få passera, trots min överfulla väska full av svenskt godis. Och jag klarade mig igenom, utan att ens behöva scanna väskan trots att jag kryssat i "ja" på två av säkerhetsfrågorna ifall min packning innehöll vissa saker. Fruktansvärt mycket som har hänt undemodeskaparen månader. Det som främst slog mig var att det på riktigt är fem hela månader sedan jag kramade om och pussade på min familj. Gud vad jag saknar er. 
 
 

Kommentarer
Postat av: annis64

Jag tror vi saknar dig lite granna vi med. MYCKET
Men snart ses vi igen och då får vi ta igen det.
Gos på dig <3

Svar: SOM jag längtar!!!!! <3
Therése

2013-08-28 @ 08:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0