It's just a number in heaven.


Satt och funderade över varför jag inte klarar av att uppdatera bloggen bra. Kom fram till att orsaken var bristen på bra, fina och roliga fotografier. Jag kan inte ta bilder på mig själv så ofta eftersom jag inte har tid och för att jag känner mig så töntig när jag lägger ut en bild på mig själv där man ska försöka se fin ut. Ni vet sådär lite finare än vad man egentligen är. Men nejjjjjj, kameran vill aldrig samarbeta. Sen glömmer jag alltid att ta kort när jag väl gör roliga saker om dagarna. Man lackar ju?!


Kommentarer
Postat av: Annis

Här verkar kameran gilla dig i alla fall.

2012-01-26 @ 16:20:25
URL: http://dulcisvita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0