Welcome to my silly life.

Här sitter jag och skriver, tre minuter över elva, på en fredag. Det känns ganska fel om jag säger så. Man borde inte sitta inne vid datorn, ensam, en fredagkväll. Fast den här kvällen känns det rätt. Jag har inte så stor lust att gå ut idag, inte lust att träffa någon faktiskt. Jag är inte arg, inte alls. Och jag har inte heller någon anledning till varför jag vill vara ensam. Jag bara känner för att vara för mig själv ikväll. Vet ni vad jag mer har lust med? Göra massor utav kullerbyttor och sedan försöka springa rakt, åka fritt fall, hoppa på en studsmatta och sedan hoppa upp och ner på marken, blåsa såpbubblor och tugga hubba bubba med bubbelsmak. Blablablaaah.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

"Give a little time for the child within you, don't be afraid to be young and free"

SAKNAR DIG.

2011-10-08 @ 00:07:05
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0