Wouldn't it be nice to live together in the kind of world where we belong.

Wildfox-couture-australia-spring-2011-look-book-02_largeTumblr_lejalijf9q1qaqu84o1_500_largeWildfox-couture-australia-spring-2011-look-book-16_largeWildfox-couture-australia-spring-2011-look-book-19_large
- Wildfox
Tränade gym igår och övningskörde massor, hjälpte familjen att storhandla mat på kvällen och efter det var jag helt slut. Kvällen spenderades därmed hemma för en sushi-, idol- och familjekväll. Idag ska jag fika med Bull, träna med Bull och hänga med Bull. En Bulldag alltså. Jag verkligen älskar att hon är hemma igen.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Och jag älskar att du bor två minuter ifrån mig och inte 8000 mil.

2011-11-19 @ 12:54:42
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0