Så otroligt glad att ha dig hemma, bästa vän.


Var så himla förväntansfull när vi åkte mot flygplatsen, men desto närmre vi  kom desto mer nervös blev jag. Tänk om jag inte visste vad jag skulle säga, tänk om hon har blivit en helt annan person, tänk om vi bara står där och ler lite nervöst med en obehaglig känsla hängandes i luften, eller tänk om det skulle bli en stel stämning mellan oss. Nej men är du dum eller, såklart jag inte tänkte så!!!!! Gud vad jag var glad över att äntligen få träffa henne, att äntligen få hem min bästa vän, att äntligen få vara helt galen framför folk tillsammans med min fantastiska vän, ÅH vad glad jag var över att jag äntligen skulle få krama min fina, bästa, underbara vän. Och herregud vad glad jag blev när hon kom ut genom dörren till ankomsthallen. Var den absolut livligaste, gladaste och bästa kramen som jag fått på väldigt, väldigt länge. Kunde inte sluta le.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0