17:42 för du är aldrig här fastän du står bredvid mig

Dsc_8477-1_130948116_large
Har haft fullt upp med saker hela helgen fastän man inte ska behöva ha det när man är ledig. Men idag har det varit bättre och jag har kunnat göra saker bara för att det är kul. Tränade på morgonen och efter det åkte jag iväg till familjevänner för att äta hembakta semlor. Helt nybakta var de och jag behöver nog egentligen inte säga att de var hur goda som helst, men jag säger det faktiskt ändå. De var HUR goda som helst, helt sjukt. Vill också vara duktig på att baka.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Detsamma finaste finaste bror!

2011-03-07 @ 23:03:51
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0