16:19 vårbal

Tumblr_lipezo1qyk1qcewyao1_500_largeTumblr_liit7c9mxv1qfnotbo1_1280_large
För att inte ha överdrivet dålig uppdatering på bloggen, men har haft fullt upp med arbete i veckan eftersom VVE var. I vilket fall som helst så var det Skrapans vårbal igår och den blev över förväntan, sjukt kul kväll. Jenny blev balens drottning och fick inleda valsen (haha så kul och gulligt), det var ölhävartävling, vi åt hur god mat som helst och jag skar upp hela fingret. Dessutom hände det sjukt massa mer som gjorde kvällen mer än kul. Idag har jag hängt med Ullis och nu är jag hemma för att bli lite pigg. Om en timma ska jag ut på promenad för att andas in lite luft och få liv i kroppen, nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0