visste du att jag...

...älskar kossor? tycker att de är så fruktansvärt gulliga. borde kanske bli hinduist?
...har glasögon? behöver det egentligen men ser inte tillräckligt dåligt för att jag ska tvinga på mig dem. korkat? lite.
...trodde att maybelline uttalades "mäjbilajn" fram tills att jag gick i åttan? smart tjej.
...har väldigt svårt att lita på människor? öppnar mig väldigt sällan för folk.
...älskar yoghurt? äter det minst två gånger varje dag. har blivit tvungen att börja med laktosfri för att inte bli laktosintolerant.
...var den som gav min lillasyster hennes namn? älskade namnet och bad mamma och pappa om att döpa henne till det, vilket de gjorde.
...är väldigt lättskrämd? kollar i stort sett aldrig på skräckfilmer eftersom jag vet hur nojig jag blir.
...har tagit hål i öronen tre gånger? fick infektion de två första gångerna, men tredje gången blev gillt.
...avgudar Disney? har växt upp med allt som har med Disney att göra och kan verkligen inte få nog av det.
...verkligen inte kan laga mat? eller kan kan jag, men är för lat så jag gör det aldrig. nästa nyårslöfte? känns fel att behöva recept för att koka spagetthi...
...verkligen älskar att ligga i sängen och bara lyssna på musik? skulle kunna göra det dygnet runt.
...var livrädd för kossor som råmade när jag var liten? började störtgrina så fort jag hörde ett råmande ljud. knäpp unge?
...tror att det finns någon gud? är inte religiös och vet inte vad för slags gud, men tror att det finns någon.
...mycket möjligt kan vara den största retstickan på denna jord? tycker synd om min familj (framför allt min lillasyster).
...för första gången färgade mitt hår i årskurs ett? sant. färgade håret vinrött/mörkbrunt när jag var sju år.
...är extremt nyfiken? har alltid varit det och kommer nog aldrig att komma ifrån det heller.
...älskar filmen Hitta Nemo? favoritfilm, helt klart den bästa någonsin.
...avskyr öl? tycker det är så fruktansvärt äckligt. något som kanske är bra?
...brukar önska att jag kunde flyga? inte flygplan, utan som peter pan. har alltid velat det, verkar vara så himla kul.
...var rädd för i princip allting när jag var liten? vargar var helt klart värst. mamma och pappa var tvugna att
   t.ex. gömma filmen "Svärdet i stenen" eftersom den hade en varg i sig.
...älskar att spela slav och president? riktigt enformigt men så sjukt roligt.
...förmodligen är världens sämsta förlorare? vet inte om jag träffat någon (förutom min lillasyster) som är sämre förlorare än vad jag är.
...ÄLSKAR marsipan? brukar fortfarande bråka med min lillasyster om vem som ska få marsipanrosen. 


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du är seriöst min själsfrände, läskigt lika. Dock inte: "trodde att maybelline uttalades "mäjbilajn" fram tills att jag gick i åttan? smart tjej." Hahahah, glömmer det aldrig hahaha. Bästa bästa du <3

2011-01-31 @ 21:08:34
URL: http://theodoras.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah gulle fina bästa vän <3



Om man bara ska besöka för några veckor behöver man inte ta sju sorters vaccin utan kanske två-tre eller något sånt. Men om man ska stanna längre så måste man ta fler :) Men det behöver inte du, awesome!!! (haha)

2011-01-31 @ 22:10:12
URL: http://theodoras.blogg.se/
Postat av: EriK

Kompletterande fakta: Din morbor är sämre förlorare, jag är en bra förlorare... Du var även rädd för min far, började gråta när du såg honom. Då det gäller marsipanrosen så tar JAG den i fortsättningen.

2011-02-08 @ 03:03:24
URL: http://gillaminvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0