Stenbock och Vattuman

Nya stjärntecken:
Stenbocken: 20 januari till 16 februari.
Vattumannen: 16 februari till 11 mars.
Fiskarna: 11 mars till 18 april.
Väduren: 18 april till 13 maj.
Oxen: 13 maj-21 juni.
Tvillingarna: 21 juni till 20 juli.
Kräftan: 20 juli till 10 augusti.
Lejonet: 10 augusti till 16 september.
Jungfrun: 16 september till 30 oktober
Vågen: 30 oktober till 23 november.
Skorpionen: 23 november till 29 november.
Ormbäraren: 29 november till 17 december.
Skytten: 17 december till 20 januari


Töntigt! Varför har folk helt plötsligt börja ifrågasätta vilket stjärntecken man ska vara? Jag har alltid varit vattuman och är det fortfarande enligt den nya teorin, men jag är dessutom stenbock... jag kan inte vara vattuman OCH stenbock?! Och ormbärare, vad är det liksom? Nej, töntigt tycker jag och bara där ser vi att teorin spricker. En gång vattuman föralltid vattuman, sämst på er "vetenskapsmän".


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha, det här var nog det löjligaste jag sett i hela mitt liv. Som att jag skulle bli skytt helt plötsligt?! Nej tack. :)

2011-01-21 @ 19:39:10
URL: http://theodoras.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Haha, vi är nog ungefär lika tråkiga och patetiska just nu <3

2011-01-22 @ 17:53:13
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0