Look at the stars, look how they shine for you.

Ogaaalyjab9od52lny7xw8vcjsbondjflwea83lafdb2qcffymxj2deduvq9ldcwroatycuaaqfbvcc_hptn24pbwtiam1t1un07nlwuuysfwb2qy4luuagu-00u_large
Vet inte riktigt vad som hände med att alla bilder hamnade i förra inlägget, inte riktigt meningen. Det handlar om stil... för jag har mycket av det vaaaaa. Men det som skulle va i det här inlägget egentligen var att JAG faktiskt köpte två jeans idag. Fattar ni? JAG! Shit, jag menar wow, herregud. Har inte ägt ett par "riktiga" jeans sedan jag gick i nian. Men nu, HA, äger jag faktiskt två jeans. Ett par lågbudget jeans, men vad gör det? Bryr mig inte, billigt är bra och jag är nöjd. Super. Imorgon ska jag ha jeans.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

BRAA! Äntligen har jag en vän, jeans är bäst!!!!!!!!!

2011-01-30 @ 23:03:19
URL: http://theodoras.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hahah ja hon är lite smågullig ibland faktiskt ;)

Jag ÄLSKAR att prova jeans (är seriös!), det är det absolut bästa plagget i hela världen! hehe blir helt lyrisk bara av att tänka på ett par jeans, eeh.



Haha, du det gissade jag faktiskt med en gång, det är svårt att ta miste på en så knäpp och fin och bra person som du HÄHÄ <3

2011-01-30 @ 23:55:34
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0