...la du din hand på min axel och sa att livet var något enkelt. Men jag kunde inte hålla med dig.

Tumblr_lfujw8pzft1qcfbnfo1_500_large
Har fått klagomål från en del håll om att min uppdatering är urusel. Och ja... ni har SÅ rätt. Problemet är bara det att jag inte haft någon lust att skriva, då jag känner att jag inte haft så mycket intressant att komma med. Livet är ganska händelselöst för tillfället, tyvärr. Så ja, vad SKA man skriva om då? Framtiden får väl helt enkelt visa det. Lite bilder, lite tankar, lite daginformation och ja... lite allt möjligt kanske.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

BRA, nu blir jag stolt över din finaste broder <3

2011-01-30 @ 20:50:05
URL: http://theodoras.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Men vaa vad snackar du om mannen?? Det där var ju världens bästa lunch! Du vet att vi äter huvudmålet på kvällarna i vår familj. Fattar nada!

2011-01-30 @ 21:29:00
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0