Down a road that's leading me nowhere.


Har jobbat i garderoben på Odinsborg idag mellan halv tolv och tre. Så otroligt värt när man har tillåtelse att gå och ta av maten, så det blev ju en del marsipangrisar och knäck från dessertbordet. HEH! Efter det övningskörde jag med pappa och kom hem för ett tag sen. Nu har jag hunnit att duscha och ska snart äta middag. Lugn lördag. Skön lördag. Har lyckats att komma in i en sådan där period där jag verkligen inte har lust för att gå ut och festa, utan istället vill ha typ filmkväll med vänner. Eller spelkväll med "Upp till bevis", SÅ himla kul!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du och jag måste åka iväg till isen och ta en liten åktur! <3

2011-12-12 @ 22:40:08
URL: http://emaowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0