The pictures in his mind arose and began to breathe.

20090309095934
Idag startade min och pappas veckliga träning, så vi drog iväg mot röbo. Dagens träning blev 20 minuters löpning och sen rusher uppför mördarbacken. Det absolut utan tvekan värsta träningspass jag har varit med om i hela mitt artonåriga liv. Extremt illamående, med en snurrande värld, utan en enda lårmuskel kvar, med en knappt fungerande syreupptagningsförmåga och med flåsande andnöd slänger jag mig ner på marken efter sista rushen.

"Therése... du ligger i fårbajs."
"Och VEM bryr sig?!!"
"Men alltså.. du har ditt hår i det."
"OCH?!!! JAG BRYR MIG INTE!"
Slutsats: Jävligt bra träningspass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0