The history books forgot about us and the bible didn't mention us.


Idag var jag på bio med min far och lillasyster och såg Vampire Sucks. Hade en sak i sig där jag trodde att jag skulle kvävas av mitt eget skratt, men utöver det blev jag ganska besviken då jag hade hoppats på... mer? Nej, lite av en flopp.
Efter bion åkte vi hem och gjorde en supersallad med alla goda ingredienser man kan stoppa i en sallad, superb! Ostkaka med jordgubbssylt stod som kvällens efterrätt, vilken vi gottade oss med framför tv:n till The Breakup. Nu då? Tänkte borsta tänderna och sen sova.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Du hade rätt den va as äcklig! :O

2010-09-19 @ 18:35:11
URL: http://waadiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0