22:59


Idag hade Rusta rea på filtar, galet?! Jag skyndade mig självklart dit, köpte upp hela mitt studiebidrag och fick med mig sjukt massa filtar hem. Älskar filtar, det är helt underbart och man kan bara inte få för många av dem. Nu ska jag och mina filtar sova, god natt!

Eller okej, kanske inte riktigt så. Men något som var sant var att Rusta hade rea på filtar och att jag åkte dit och köpte massa. Men det var inte till mig själv utan till UF. Fick en del konstiga blickar när jag gick igenom affären med tre lånepåsar som var överfyllda med filtar. Egentligen fick man ju bara köpa 5 per hushåll, så när jag kom fram till kassan med tjugo stycken blev kassörskan liiite irriterad. Men efter att ha bönat och bett ett litet tag så gav han tillslut med sig och jag gick lycklig hem med tjugo fina filtar. Kap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0