Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt.


Idag har jag gått och varit nervös hela dagen inför den muntliga delen i svenskanationella. Helt i onödan. Tränat och tränat både igår och hela dagen idag, men så hinns jag inte med utan får göra nästa fredag istället. Toppen som Jenny sa, nu behövde jag ju faktiskt inte vara nervös idag utan kan vara det nästa fredag istället. Bra poäng, Gud så skönt... Men, efter skolan drog jag ner på stan och fikade på Coffeehouse by George med Nathalie och Jenny. Efter det åkte jag hem och vid sju kom Mimmi. Sjukt kul att äntligen få träffa finisen som jag inte sett sen i somras eftersom våra livsscheman (?) inte alls vill matcha varandra. Myskväll med Grey's, Pensionärsjävlar, Idol och Mimmi. Mycket bättre kunde det inte ha blivit.

Nu ska jag lägga mig ner och kolla på danska paradise hotel. Och jag säger då det till er som inte tittar på det: att gör det! Så galet mycket bättre än det svenska, att man blir besatt av programmet är en underdrift. Man näst intill avgudar det. (Och en hemlis, bara killen vid namn Kaspar gör programmet värt att kolla på. Löjligt snygg.)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kasper <3 Jag vill gifta mig med honom. Jag är dödskär i honom.

2010-11-27 @ 01:11:48
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0