Jag vet inte om jag borde göra det, men jag önskar att det vore ogjort.

Fan. Jag har tappat min immunitet då allt slog till några minuter efter förra inlägget. Har med andra ord legat i ett mörkt rum och mått lite mindre bra idag, vilket jag kanske förtjänar. Men man lär sig av sina misstag, fastän det suger att göra dem. Är bara lite besviken att jag aldrig mer kommer kunna skryta om min immunitet.

(Coolt att luggen ramlade ner framför ögat i samma ögonblick som kortet togs. Fast vet inte, kanske bara är en tuff brud med en tuff image. Jag har hört att sliten är det nya snygga.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bättre och jag älskar dig mer.

2010-05-10 @ 16:24:20
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0