Att se det man vill se.

Vad är grejen med att jag har börjat vakna så sjukt tidigt varje morgon? Vaknade vid åtta idag och har vaknat senast halv nio i snart en vecka, någonting är fel med mig. Fast det är skönt, man hinner med så mycket mer när man vaknar tidigt.
Idag är jag bara hemma eftersom det är operation dagsverket för alla Skrapanbarn. Ska äta frukost när som helst, och jag slipper äntligen vara orolig över att bita i någonting hårt eftersom jag bytte tungstav igår. SÅ skönt, och killen blev ganska så chockad när han hörde att jag gått med den första staven i över en månad (den är galet lång och jobbig att ha i när tungan inte längre är svullen). Så nu kan jag tugga hej vilt, nice!

pic; lundlund, Henrik Halvarsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0