Visste ni...

att jag vill - hoppa bungyjump någon gång i mitt liv?
att jag har - lyckan att få ha världens finaste vänner?
att min senaste kyss - inträffade för några veckor sedan?
att jag lyssnar mycket på - min kära moders goda råd?
att jag funderar på - hur gammal jag kommer bli?
att jag pratar – om väldigt konstiga saker när jag är trött?
att jag inte gillar – att sola så man börjar svettas i ansiktet?
att min första riktiga kyss – var ganska sjukt dålig?
att jag avskyr när folk snackar - om en massa saker som de egentligen inte vet ett skit om?
att kärlek är – någonting som alla borde få uppleva?
att jag gillar – hot snacks  med ketchup?
att jag alltid kommer att – ha ett svagt hjärta för kossor, snö och vatten?
att jag är förälskad i – Coldplay.
att sist jag grät var – när jag kollade på The notebook i söndags?
att min mobiltelefon är – väldigt stor men väldigt bra?
att när jag vaknar på morgonen – sträcker jag alltid på mig jättemycket?
att innan jag går och lägger mig – skriver jag oftast dagbok?
att idag har jag – vaknat och ätit frukost?
att jag just nu tänker på - hur kul jag kommer ha i Turkiet på påsklovet?
att i kväll ska jag – kolla på Grey's och äta pannkakor?
att i morgon kommer jag – förhoppningsvis träna?
att jag hoppas – att mitt sista sommarlov ska bli världens bästa sommarlov?
att jag verkligen vill - bli rik och lycklig när jag blir stor?

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

vad händer idag sötnos? (:

2010-03-10 @ 15:17:00
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0