Tungpiercing.

Eftersom en massa har frågt ifall jag kan lägga in bilder från när jag piercade tungan, så får jag väl ge med mig och lägga ut några av dem. Många har också frågat ifall det gjorde ont, hur det gick till och blablabla, så jag tänkte att jag kan ta hela historian här så slipper ni fundera.

Sjukt nervös var jag, verkligen sjukt eftersom jag har fobi för nålar, sprutor, knivar och ja.. allt som är vasst. Jag hade med mig världens bästa sällskap, fröken Winters, som stod där som en stolt och nervös mamma. Han började med att berätta om hur det skulle gå till och jag fick börja med att skölja munnen med mouthwash (läskigt blått vatten). Sen fick jag sträcka ut tungan och han ritade en prick, eller snarare 14 prickar då min tunga tydligen var väldigt svår att måtta på. När jag godkänt placeringen tog han tag i tungan med en tång och satte en frigolitbit under tungan (för att nålen inte skulle kunna gå igenom för långt när han tryckt igenom den). Han gav mig dessutom papper ifall jag skulle börja dreggla, vilket blev ganska så behövligt efter han stuckit igenom nålen. Sticket kändes ingenting, hann inte ens reagera. Det var sen när han skulle byta från nål till smycke som det gjorde ganska så ont och min salivförbrukning ökade med ungefär 90% (jag var dock långt ifrån den värsta han haft, tur). Sedan var det klart, och jag var sjukt stolt. Vem hade kunnat tro att jag någonsin skulle utsätta mig för något sådant, inte jag i alla fall.


Mjaa... nu har ni kanske har en aning till varför jag dragit ut på att publicera bilderna.


Kommentarer
Postat av: emssh

hahahah ofta han satte en frigolit bit under din tunga? :p

wierd.. :p

2010-03-25 @ 22:00:48
URL: http://emssh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0