I'm holding out for at hero untill the end of the night. He's gotta be strong and he's gotta be fast and he's gotta be fresh from the fight.

Nej! Tusan! Satan! Skit! Attans! Helskotta! Skoldatorn har fått virus... igen? Helt plötsligt när jag sitter och lyssnar på mitt så fredliga (som jag i alla fall trodde) Spotify, kom det upp sjukligt massa rutor som blinkade. WARNING, WARNING, WARNING, aaaah jag blir galen. Hur kan man få över 300 trojanska hästar på en och samma gång, som dessutom kommer ifrån Spotify. Men trots att du ger mig alla dessa virus, så kan jag inte släppa taget om dig. Spotify, du är ändå min hjälte i alla lägen. SLÄPP MIG INTE! <3
Tumblr_ku2sfsr8qk1qzbqvao1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0