I try to immagine a careless life

Ingen uppdatering igår, så vad hände? Jag hängde med gränbykvartetten från tolv och ganska lång tid framåt. Hittade ingenting (för ovanlighetens skull) förutom mina älskade lakrisbollar, som jag köpte med mig ett helt lager av hem. Jag funderar på ifall jag ska spara resten av mitt studiebidrag, så min sparkassa får sig ett extra litet klirr. Idag ska jag i vilket fall som helst fixa lite med rummet, som vi faktiskt har kommit en bit påväg med. Lite problem med vart allt ska stå bara, och jag kanske blir tvungen att slänga ut min favoritbyrå (usch usch usch jag mår psykiskt dåligt med bara av tanken på det).


Jag längtar typ såhäääääääär mycket till påsklovet.


Kommentarer
Postat av: S*

Härlig bild!

vad händer på påsklovet ? :)

2010-03-07 @ 13:07:17
URL: http://jaso.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh jag med! Hur fin var inte den här dagen titt? <3

2010-03-07 @ 19:58:27
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0