Where do we go when we go from here?

IDAG SPELADE JAG MIN FÖRSTA MATCH PÅ ÖVER ETT ÅR!!!!! DET ÄR SJUUUUUKT OCH DET VAR SÅ FRUKTANSVÄRT KUL! Att jag skulle vara dålig var någonting jag redan visste om med tanke på att jag endast tränat i en vecka, men det gjorde ingenting för shit vad kul det var. Helt exalterad tjej. Vi mötte Mariehamn borta, vilket innebar att vi åkte iväg till Åland. Har med andra ord befunnit mig i ett annat land under dagen och haft det sjukt kul men en massa knäppa upplevelser både till havs och på land.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh det var så kul och fint och bra och underbart!

2010-06-06 @ 21:59:25
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0