Jag är säker på vem jag är, när jag är hos dig.

På begäran av Klara, som tycker att jag har dålig uppdatering, så skriver jag ett litet inlägg. Kan egentligen hålla med om att mitt bloggande blivit betydligt sämre än vad det brukar vara, så kan försöka bli lite mer aktiv.

Idag när jag kom hem såg jag att min H&M-beställning kommit. Små saker för vissa kanske, men jo det ger lycka. Hade tänkt lägga ut bilder på sakerna som jag behåller, men orkade inte riktigt ta mig tid att göra det just nu. Istället får ni en fin bild på mig och jag önskar er alla en god natts sömn.


världens bästa tjej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan säkert vara sant. Har dock bara gått i skinnjacka EN dag vilket jag upplyst dig om tidigare, så det där var ju faktiskt en liten överdrift broder :)

2010-01-20 @ 19:12:14
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0