Det jag ser är en lapp med ord, vars betydelse är kraftfullare än du.

Det är natt och jag är pisstrött, men jag kan inte sova. Det enda jag gör är att ligga och grubbla och fundera över en massa skit och underbara saker som finns i mitt liv och mina drömmar. Det blir med andra ord som alltid när jag inte kan somna... livet passerar i revy, jag tänker på alla val jag gjort och kommer göra, jag tänker på mina drömmar, tänker på mina planer inför framtiden.
Många tycker att det är läskigt att se tillbaka på livet, eftersom man då inser att det går förbi lika snabbt som man tänker. Jag menar att visst kan det vara läskigt, men för tillfället har jag bestämt mig för att låta jag bli att tänka på tiden.
Och vet ni vad? Det är mycket skönare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0