Det här är min resumé av år 2009.

JANUARI
Året började ända nere i Göteborg, där hela familjen firade nyår. Hade lugn kväll nere i källaren med lite folk. Tog första steget mot en blondare hårfärg. Gick även igenom en tid där jag lyckats blivit någon annan än mig själv.



FEBRUARI
Åkte till Romme med min far och lillasyster. Hade alla-hjärtans-dag-middag med en del tjejer och jag fyllde år.


MARS
Jag hade börjat vara sjukt mycket med Klara och vi umgicks i stort sett varenda dag. Var på en del fester och Gusk F92 lades ner för gott.


APRIL
IKEA öppnade sin nya byggnad här i Uppsala och vi åkte dit för att kolla in det. Pappa fyllde 50 och vi hade en stor fest för honom här i huset. Vi i Gusk åkte iväg på träningsläger i Landskrona. Värmen började komma så studsmattan kom ut första gången för året och världens bästa marsvin dog.





MAJ
Det blev valborg. Jag jobbade även för Gränbycentrum med laget där jag fick gå "mannekäng" för Kappahl. Jag och Frida var iväg och solade en heldag utomhus och jag lyckades få den värsta brännan jag någonsin haft. Jag började dessutom hitta tillbaka till mig själv.



JUNI
Det var Skrapan-Kattekampen. Jag tog ännu ett steg emot en blondare hårfärg. Den dåvarande kvartetten hade myskväll för Sverigematchen här hemma. Vi slutade ettan och fick sommarlov. Jag började vara mycket med Ullis igen. Klara, jag och Ullis tog en nattsväng till kolonilotten och hade kvällarnas kväll.






JULI
Jag var en väldans massa vid Lyssnarängen och åkte sedan iväg till Kreta i två veckor med familjen.



AUGUSTI

Jag och Ullis hade cykeldag. Upplevde mitt livs bästa dag på Stockholms Arena där Coldplays konsert ägde rum. Jag och Frida smet in på Domkyrkans historiska spel. Skolan startade och jag började tvåan.


SEPTEMBER
Vi i tränarfamiljerna hade våran årliga kräftskiva. Jag och mamma åkte iväg till England för att gå på brudmässa, där var vi även på en maskerad.



OKTOBER
Jag åkte en helg till Stockholm med mormor och lillasyster, där vi bland annat gick på musikalen Hairspray. Hade lite folk nere i källaren en kväll och sjöng singstar och massa annat. Hade årsfest med laget. Jag åkte ner till Göteborg med min lillasyster för att hälsa på kusinerna.



NOVEMBER
Det blonda håret försvann och jag blev brunett igen. Jag åkte ner till Göteborg för att fira kusinen som fyllde 18. Den 19 november fixade jag till mig en pojkvän. Vi köpte julgran.


DECEMBER
Den mesta utav min tid spenderades med Max. Var och kollade på Calle Kristiansson på stan. Jag firade jul här hemma med släkten och Ullis. Jag och kusinen åkte iväg till Stockholm för mellandagsrean. Det var nyår.




Kommentarer
Postat av: Theodora

Roligaste inlägget någonsin! (Gillar för övrig extremt mycket hur jag visar rumpan när jag kramar "tomten" hehehe...)

2010-01-12 @ 15:26:37
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0