Och jag rår inte för det, men jag är kär i den fulaste flickan i världen.


- Ur mitt fönster vid frukost och vägen hem efter skolan.

Månaden som jag längtat efter i över ett halvår är äntligen här och det är första december. Jag får dessutom mitt efterlängtade vinterväder då snön fortfarande ligger kvar och termometern står på -20,5 grader när jag vaknar. Gal1. Och inte nog med det, idag är det bara sex månader kvar tills jag tar studenten. Så fruktansvärt himla glad. Nu vill jag bara få slut på skolan och komma ut i världen, slippa att alltid vara påpackad med hundra kilo läxor när man kommer hem, slippa ha tre prov och en uppsats inom loppet av en vecka. Jag vill bli av med det mesta som skolan tillför helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0