Somebody, take me back to the days before this was a job.

Igår cyklade jag till Valsätra i det iskalla höstvädret för att kolla på film, ändå lyckades jag nästan bli svettig när jag kom fram. När filmerna var slut insåg jag att jag äntligen mött min överman i att hyra dåliga filmer. En skräck som var skräcklös och en komedi som var störd, typ.

Idag var det Yrsadagarna, så jag och de andra knattetränarna befann oss på Yrsa och hade småmatcher för lagen. Efter fick vi saft, bullar och gå upp på scenen för att få en guskmedalj. Storslaget. När dagen på Yrsa tog slut åkte jag iväg till ip för att spela match. Fortfarande lika dålig, fortfarande lika kul och ännu en förlust. Med andra ord så är allt som det brukar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0