Blbablablalba

Jag kan inte sova, första gången på över ett år som jag inte kan somna på mindre än en halvtimma. Segt, verkligen segt. Fast samtidigt kan jag tycka att det är ganska skönt att ligga ensam i mitt kolsvarta rum och bara tänka på en massa saker. Inom loppet av 45 minuter hann jag tänka på pannkakor, min första fotbollsträning, sommarens planer, första gången jag träffade min bästaste barndomsvän, när jag lärde mig blåsa bubblor med tuggummi, när jag blev biten av en sköldpadda... ja allt det och mycket mer. Finns verkligen så sjukt mycket roliga och knäppa saker man vart med om, och shit vad mycket mer galenskaper jag kommer uppleva. Mitt liv kommer bli så himla perfekt, jag känner det på mig. När jag sen blir gammal så kommer jag sitta med mina barnbarn i knäna och berätta om mitt äventyrliga liv. De kommer inte tro sina öron när de hör vad jag har vart med om, för jag vet att jag kommer bli en superhjältemormorfarmor. Ballt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0