The sun's still shining in the deep blue sky.

Efter mitt återhämtande med pannkakor och musik så åkte jag iväg till stan och träffade älsklingen Jasmin. Rundtur på stan, fest på Clas Ohlson och sen en vilopaus på Waynes. Efter en lång och välbehövd vilostund var hon tvungen att åka iväg för att gå på lektion (hehe antar att det var dagens höjdpunkt för henne) och jag träffade Bulle av en ren slump. Hon var där med sin käre mor så jag slog följe med dem. Efter ett tag var moder Gunborg tvungen att gå så vi fortsatte att traska vidare. Hittade lite kul inför resan och sedan drog jag hem. Nu sitter jag hemma och deppar över att jag inte förbereder mig för att åka iväg till Bj. Är fortfarande sjuk och har därför bestämt mig för att stanna hemma och vila så jag hinner bli frisk till Turkiet. Så det är värt, men känns ändå sjukt tråkigt just för stunden. Well.. nu ska jag återgå till filmen och tagga inför en morgondag full av plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0