Turkiet 2010, bildkavalkad 1



Första kvällen i Turkiet och vi hade precis kommit till hotellet. Supertrötta som få resulterar vi till hotellgästernas klagomål. Men hallå, man kan väl inte förbjuda någon från att ha kul?


En söt Bulle på stranden.


Våra grannar blev sura och sa att alla hotellgäster stod ute i korridoren för att de undrade vad det var som lät så mycket. Ungefär såhär många var där ute skulle vi tro.


Sliten tjej och en av hotellets gulliga kypare.








Medelhavet och en snygg tjej.




En av väldigt väldigt få kvällsbilder, men snygg blev den.




På torsdagen bestämde sig jag och Bull för att ha en turistdag och en av solresors runturer fick det bli. Först bar det av till Turkiets största marknad i Manavgat, sedan en båttur längs Smaragdfloden och sist var det ett besök i en moské.


Kvinnor får varken visa hår, knän eller axlar när man går in i en moské där, så för mig och Bull var det bara att låna långkjolar och sjalar från moskén. Kan säga att alla killar blev som galna när de såg oss, och jag förstår dem.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi tänker FÖR lika ibland du och jag. Den bilden är söt på dig pucko.

2010-04-14 @ 11:45:07
URL: http://theodoras.blogg.se/
Postat av: eve

faaaan va skön...T! hur varm hade ni det? :)

2010-04-15 @ 17:52:13
URL: http://soderbergevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0