träning snart

Blev inte någon uppdatering igår, men jag var i alla fall först på träning och efter det så hade jag idol/grey kväll med Bulle, som för övrigt skaffat en blogg! Klicka här för att komma dit. Sen idag så var jag med Bulle igen, och vi gick ner på stan för att jag skulle byta en halsduk och köpa mascara, med tanke på att ALLT mitt smink försvann på idrotten i måndags. Så allt jag för tillfället äger inom sminkväg är en mascara på dryga 100kr. Men sedan var min mamma riktigt gullig och kom på att hon faktiskt har en stooooor sminkbox med Aloe Vera-smink i som jag kunde få ta av. Så nu har jag faktiskt en del smink, vilket känns skönt med tanke på att jag inte behöver lägga ut flera tusen på nytt. Men ska byta om nu för att dra vidare på träning nu.


Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0