Det blir vad man gör det till.

Årsfest igår var det va. Över mina förväntningar med tanke på att jag inte hade några alls, vilket kanske var tur eftersom andra verkade en aning besvikna. Men jag såg vad Bulle skrivit och ja, det var väl så vi sa; det blir vad man gör det till. Kul!

Idag har det vart ganska så dött pga tröttheten som totaaalt tagit över mig. Bulle har vart här fram till fem och jag kan informera er om att jag fortfarande ligger i mjukiskläderna. Snart ska jag iväg till Joanna med Bulle för att kolla på Love Actually, så känner att jag inte riktigt behöver fixa och trixa upp mig. Slö, slapp och likgiltlig kör vi på ikväll, najZ.

Kommentarer
Postat av: Clíchy

Jättefina bilder!

2009-10-25 @ 20:14:00
URL: http://www.nogg.se/Clichy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0